בחילופי ירי בג'נין: צה"ל חיסל שלושה מחבלים שפתחו באש

    קובי פינקלר No Comments on בחילופי ירי בג'נין: צה"ל חיסל שלושה מחבלים שפתחו באש

    כוחות צה"ל נכנסו לפנות בוקר לג'נין על מנת לבצע מבצע למעצר מבוקשים החשודים בפעילות טרור. הפלסטינים דיווחו כי במקום התפתחו חילופי אש ושלושה מחבלים נהרגו בחילופי האש. בנוסף שלושה מבוקשים נעצרו בעיר, ועוד 12 ברחבי יו"ש

    צילום: דובר צה"ל
    8:52
    22.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המוסר היהודי: המחבל חוסל; הילד לצידו – שרד • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל נכנסו לפנות בוקר לעיר העתיקה של ג'נין על מנת לבצע פעילות מעצרים שגרתית של חשודים בטרור כבכל לילה בחודשים האחרונים. במהלך הפעילות החלו חמושים פלסטינים לירות לעבר הכוחות ולהשליך לעברם מטעני חבלה. הכוחות השיבו בירי מדויק.

    לפי דיווחים פלסטיניים, במקום התפתחו חילופי אש ושלושה מחבלים נהרגו בחילופי האש. כמו כן בעקבות הירי, נפצעו עוד חמישה חמושים פלסטינים, ביניהם גם במצב קשה.

    בנוסף, שלושה מבוקשים נעצרו במסגרת הפעילות בג'נין, כשעוד שנים עשר נוספים נעצרו בשאר רחבי יו"ש.

    המחבלים שנעצרו בג'נין, הם, חאלד אא-היג'א, המבוקש במעורבות בפעילות טרור. ובמקום אחר בעיר נעצרו גם אחמד ג'ארדאת ודאג'ף באגס, החשודים גם הם בפעילות טרור. כמו כן, הוחרם נשק ששימש את אחד החשודים.

    דובר חמאס הגיב לאירועים: "מותם של 3 אזרחים בג'נין לפנות בוקר בידי צבא הכיבוש הוא פשע והמשך מלחמתו הגלויה נגד עמנו בגדה. פשעים אלו משקפים התנהגות טרוריסטית שנוהג צבא הכיבוש כלפי עמנו הפלסטיני. הם לא יעצרו את המאבק של עמנו הפלסטיני, אלא יגבירו את נחישותו להמשיך בהתנגדותו. ג'נין תישאר כפי שהייתה מרכז המהפכה בגדה המערבית, והפשעים האלו לא ישברו אותה".

    תיעוד מג'נין: צילום: דובר צה"ל

    במקביל, הלוחמים פעלו בין היתר בכפרים אבו דיס, ביתות, סילוואד, ענתא, עין, נבי צלאח, בית רימא ובעיר בית לחם.

    הלוחמים עצרו שני מבוקשים נוספים במרחב החטיבה המרחבית בנימין והובילו לתחקור את קרובי משפחתו של המחבל שביצע את ניסיון פיגוע הירי אתמול (ד'), סמוך לעופרה.

    בנוסף, ארבעה מבוקשים נעצרו בכפרים מחפייה, ג׳בל שמאלי ובית פוריק שבמרחב חטיבת שומרון. במסגרת הפעילות, הלוחמים איתרו והחרימו אמצעי לחימה.

    אמצעי הלחימה שהוחרמו

    דובר צה"ל

    ארבעה מבוקשים נוספים נעצרו בעיר חברון שבחטיבת יהודה. במרחב העיר ובכפרים יטא וחירבת כרמל, הלוחמים החרימו 17 כלי רכב בלתי חוקיים.

     

     



    0 תגובות